Zarządzanie firmą z dowolnego miejsca na świecie Platforma pozwala na łączenie danych z różnych źródeł w zestawie aplikacji mobilnych JAK TO DZIAŁA? Szybkie łączenie do dowolnego źródła danych Składniki platformy nie wymagają licencji Prosta instalacja i obsługa przez użytkowników Monitor Kierownika Monitor Kierownika — zestaw konfigurowanych widżetów, scentralizowany zestaw kluczowych wskaźników. Wyróżnione pozycje wymagają bezpośredniej interwencji użytkownika: wykonać zadanie, uzgodnić dokumenty, sprawdzić komunikaty, przygotować raporty itp. Apartments Specializowana aplikacja dla firmy, która zapewnia nieruchomośći mieszkalne do wynajęcia. Kalendarz korporacyjny Integracja z Exchange i SharePoint (harmonogram spotkań — agendy, protokoły spotkań, materiały i procedury przydzielania zadań). Skarbiec Aplikacja mobilna dla uczestników procesu zatwierdzania wniosków na wykonanie przelewów, rozszerzenie funkcjonalności systemu SAP ERP. Personel Informacje o strukturze organizacyjnej i pracownikach (dane osobowe, dane dotyczące szkoleń, wskaźniki, wakaty itp.), rozszerzenie funkcjonalności SAP HR. Aplikacja dla kierowników różnych poziomów oraz pracowników odpowiedzialnych za rekrutację i dobór personelu. Rejestr obiektów Dane o obiektach, mapy rozmieszczenia obiektów, umowy wynajmu, finansowe i inne wskaźniki. BIT Consult — zespół wykwalifikowanych specjalistów z unikalnym doświadczeniem w realizacji projektów dla firm w różnych sektorach gospodarki. Doświadczenie BIT Consult we wdrażaniu rozwiązań biznesowych dla wspierania zintegrowanych procesów otwiera nowe możliwości w zakresie innowacji i stosowania najlepszych światowych osiągnięć biznesowych. × Formularz kontaktowy Imię i nazwisko: Telefon: Email: Wiadomość: Wyrażam zgodę na przesłanie mi informacji handlowej środkami komunikacji elektronicznej oraz na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu przez firmę BIT consult zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.).